Social Items

Tahap Pengetahuan Kesihatan Dan Pekerjaan

Objektif khusus yang lain untuk mengetahui sana ada faktor demograi dan pengalaman mempunyai kaitan dengan tahap pengetahuan keselamatan dan kesihatan pekerjaan. Anuar I and Zahedi F and Kadir A and Mokhtar A B 2009 Tahap pengetahuan keselamatan dan kesihatan pekerjaan di kalangan pekerja di makmal perubatan di Lembah Klang.


Pdf Kajian Terhadap Tahap Pengetahuan Dan Kesedaran Ergonomik Dalam Kalangan Staf Sokongan Uitm Cawangan Pulau Pinang

Faktor demografi dan pengalaman mempunyai kaitan dengan tahap pengetahuan keselamatan dan kesihatan pekerjaan.

Tahap pengetahuan kesihatan dan pekerjaan. Manakala objektif khusus pula untuk mengetahui tahap pengetahuan pekerja kilang eJektonik tentang perundangan Jatihan dan persekitaran keseJamatan dan kesihatan pekerjaan. Responden yang masih muda berpendidikan tinggi dan berpotensi untuk mendapat latihan mengenai keselamatan dan kesihatan pekerjaan akan meningkatkan tahap pengetahuan dan mengurangkan kemalangan dalam pekerjaan. Akta Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan OSHA amat penting dalam memupuk sikap prihatin terhadap keselamatan dan kesihatan pekerjaan dengan mewujudkan organisasi dan langkah-langkah keselamatan yang berkesan melalui skim-skim pengaturan diri yang disesuaikan dengan industri yang berkaitan.

Kajian ini dijalankan secara deskriptif yang menjelaskan tahap pengetahuan tentang keselamatan dan kesihatan pekerjaan. Objektif umum kajian ini untuk mengetahui tahap pengetahuan tentang keselamatan dan kesihatan.


Kajian Pengetahuan Sikap Dan Amalan Pengendali Makanan Dan


Kajian Pengetahuan Sikap Dan Amalan Pengendali Makanan Dan


Tahap Pengetahuan Tentang Keselamatan Dan Kesihatan Pekerjaan Di Kalangan Pekerja Kilang Elektronik Satu Kajian Kes Di Sebuah Kilang Elektronik Di Shah Alam Core


Pdf Tahap Pengetahuan Dan Pola Penggunaan Perkhidmatan Kerja Sosial Di Kalangan Pesakit Kajian Kes Di Hospital Ukm


Show comments
Hide comments

No comments