Social Items

Ubat-ubatan Dan Barang Kesihatan

Semua hospital klinik dan institusi Kementerian Kesihatan Malaysia berhubung permohonan dan penggunaan ubat-ubatan yang memerlukan kelulusan khas KPK PKPF. Malah orang ramai dapat memilih daripada berbagai sumber khususnya ubat-ubatan.


Kkm Saring Bagasi Bungkusan Pantau Ubat Dan Kosmetik Haram Semasa Mstar

Menurunkan kolesterol dapat menurunkan risiko penyakit jantung dan.

Ubat-ubatan dan barang kesihatan. Ubat-ubatan dan Ubat Semula jadi Kesihatan. Meskipun terdapat ubat-ubatan yang bersumberkan unsur-unsur yang bertentangan dengan syariat Islam telah digunakan dalam bidang perubatan. Mengurangkan danatau memulihkan kesihatan pesakit.

Sekiranya anda membeli melalui pautan di halaman ini kami mungkin mendapat komisen kecil. Namun begitu penggunaan ubat. 9 Cara Menurunkan Kolesterol.

Di Malaysia ubat-ubatan bukan sahaja dapat diperolehi dalam kualiti yang baik dan terjamin berikutan daripada pendaftaran ubat-ubatan yang dilakukan sejak tahun 1985 lagi. Kami menyertakan produk yang kami rasa akan bermanfaat bagi pembaca kami. Bagi memastikan keselamatan pengguna sentiasa terpelihara semua produk ubat-ubatan.

Hakcipta terpelihara Bahagian Perkhidmatan Farmasi Kementerian Kesihatan. Bahagian Perkhidmatan Farmasi BPF Kementerian Kesihatan Malaysia KKM amat memandang serius mengenai penjualan produk produk Kesihatan di Malaysia dan sentiasa memantau produk-produk yang dijual dipasaran. Secara dasarnya agama Islam melarang penggunaan ubat-ubatan tersebut untuk merawat pesakit Muslim.


Kawal Produk Ubatan


Doktor Ini Kongsi 15 Jenis Ubat Yang Wajib Korang Simpan Di Rumah Remaja


Ramai Tidak Sedar Bahaya Beli Ubat Tak Berdaftar


Ubat Ada Bahan Kimia Khairul Naim Zainal Abidin The Malaysian Medical Gazette


Show comments
Hide comments

No comments